Im sorry!

Förlåt för sålig uppdatering men nu är det lov och då kommer jag ha mycket mer tid att blogga. Hoppas jag! Dagen gick iallafall jätte fort och vi slutade redan klockan 12.00. När jag kom hem åt jag lite lunck och kolla på The Day After Tomorrow. Den var jätte bra. Men man får ju lite funderingar hehe....
Sen kollade jag på ett hund program på Animal Planet. Eller på 3 avsnitt. Är jätte sugen på att skaffa hund. Vem vill inte det ;) Nu sitter jag och chattar med Marcus om typ ingenting. Sen lysnar jag på Spitify. Just nu spelas Nicke och Nilla. Väcker så många underbara minnen. Speciellt Trollens Rock'N'Roll. Hehe jätte roligt jag vet. Nu ska jag nog kolla lite på Gossip girl.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0