Lite olika test :P

Dumhets-testet

(x ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
( x) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
( x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( ) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( x) du testade precis om du klarade det
( x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är/har varit blont
( x) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(  )du har nån gång somnat på en lektion
(x ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x ) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x ) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen


Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Det kan jag inte skriva hät :P
DAGENS KLÄDSEL: Svarata Jeans,Lila T-Shirt och en svart kofta.
DAGENS FRISYR: Vanlig uppsatt
DAGENS LÅT: Goodbye My Lover-James Blunt
DAGENS PLANER: Inga just nu :P
DAGENS SAKNAD: En person ♥
DAGENS DUMMASTE: Blir arg bara jag tänker på det!
DAGENS MISSLYCKANDE: Du!
DAGENS DROG: Musik!
DAGENS KÖP: Lunch :P
DAGENS GODIS: Choklad kalender
DAGENS HUMÖR: Bättre än igår
DAGENS CITAT: Ingen aning
DAGENS ROLIGASTE: Kommer inte på något

Allmänt-test
Hur bor du: Villa i Tyresö :D
Brukar du komma i tid: Jadå
Hur lång är du: 157 cm typ. Är en kortis!
Kan du laga mat: Jadå :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Tråkigt :P
Vad har du på dig just nu: Det har jag redan svarat på
Har du någon fobi: Nej jag tror inte att jag har direkt en fobi men jag kan vra rädd för vissa saker.
Hade du en bra kväll igår: Absolut inte! Eller det beror på vilken tid.
Vilket är ditt senaste inköp:  Redans svarat på min lunch
Din favoritdryck på morgonen: Bravo Juce!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Jadå ;)
Vad hade du sönder senast: Det kommer jag inte ihåg.
Vem snackade du med senast: Sosso :D <3
Varm favoritdricka: Te!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Juce eller vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Ush!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det var nog inte så länge sen..
Saknar du någon just nu: Det är klart!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga dumma kommentarer!!
Någon jag stör mig på: Det kan jag verkligen inte säga här men Sosso du vet!
Intressen: Sjunga :)
senaste person du kramade: Alicia :) Kommer skana dig! ♥
Senaste person du ringde: My Mother
Senaste person som ringde dig: Sosso ♥
Vad drack du senast: Vatten :)
Vill du ha barn: . Inte änn :P
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja det gör jag väll men nu är det ju jul!
Är du sugen på något nu: Jaa :P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inge men jag brukar smaka av mamma och pappa när det driker cafe latte :D
Använder du hudkräm: Japp på mina armar och i ansiktet
Attraheras du av män med skägg: ??? Nej inte riktigt :S
Micro-pop eller poppa själv: Vad blir det för skillnad?
Brukar du baka: Nja det händer ibland.
Röstade du i det senaste valet:  Japp i skol valet ;)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Inte riktigt :(
Vilken låt lyssnade du senast på: Schools out-Alice Cooper :D
Har någon annan sovit i din säng inatt: Japp :P
Vad tycker du är äckligt: Pervon på gatan!
Har du pengar på mobilen: Alltid! :D

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Typ jävlar :P
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.30...
Var köper du dina matvaror ifrån? Lite olika
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tycker om båda!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En hund!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jupp
När var senast någon stötte på dig? Är inte så bra på att lägga märke till det me kanske idag :P
Vad åt du till middag senast? Lasange :D
Kan du vissla? Jadå
Tittade du på tecknat när du var liten? Klart jag gjorde! :D
Äger du några popband t-shirts? Jag äger 2 P!nk T-Shirts.
När flög du senast? För 3 år sedan tror jag :P
Pratar du några andra språk? Nja Engelska och Franska :)
Har du gråtit offentligt? Senast igår..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill ha ett till hål i örat
Vad har du med dig in på bion? Snacks och en kompis :)
Vad har du för väder? Massa snö D:
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Gills vanliga skolan? Isåfall typ Idrott,So och musik såklart!
När sov du senast på golvet?  Det kommer jag inte ihåg ^^
Vilken är din favorit drink?  Vet ej ;)
Gillar du din boendesituation? Nja skulle hälldre bo i New York!!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 8.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej inte direkt stressiga men ibland är det rätt fullbokade :P
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nja..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 Vårar :P
Tror du på liv på andra planeter? Ja det gör jag väll.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Mycket
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Naj
Tycker du om att krama folk? Det är klart!!
Äger du en digitalkamera?  Japp :) fast har ingen aning om vart den är :P
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Typ inga
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror på vem som säger det
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nja inte riktigt.. Kanek ibland...
Är du mörkrädd? Ja kan bli riktigt mörkrädd ibland!!
Tre saker du alltid har med dig? Mobil,Busskort och Pengar :P

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: En person, Dumma människor och Varför hon skulle komma och försöra!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Min dagbok, Piano och Pennor
Tre saker jag gör just nu: Bloggar,Chattar och Lyssnar på Musik
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Mycket mycket mycket!!
Tre saker jag kan: Skratta,Gråta och Bli kär...
Tre saker jag inte kan: Säga som jag tycker,Tänka posetivt och typ...Rita det kan jag absolut inte!
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Var alltid ärlig,Var glad och det är okej att vara deppig ibland!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Spela bättre Gitarr, Säga som det är och komme inte på något mer...
Tre favoriträtter: Tacos, Lasange och Grillat Kött på sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0