Ska det var en rubrik här?

Kom hem från skolan för ungefär 50 minuter sen. Skoldagen var väll typ som igår. När jag kom hem städade jag buren till mina söta marsvin Kicko och Rex. Nu sitter pappa & jag och kollar på en film vi spelat in dom gick på tv för ungefär en vecka sen. Den heter I am Legend. Det är med Will Smith. Den är ganska bra men lite läskig så jag vågar inte riktigt kolla. Men jag kikar fram ibland bakom datorn. Ikväll ska jag träna tänkte cykla medans jag kollar på Robinson. Sen har jag inte planerat något mer. Nu ska jag kolla lite mer på filmen.




Hehe..En gammal bild på mig :P

Hihi jag och Sosso sjunger ♥

En fin bild på Sosso :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0