-

Hela dagen har jag ju varit med Sosso. Vi har haft det ruligt. Först var vi stallet och kollade när några hoppa sen cyklade vi hem och då började vi rensa i lilla stugan. Hitta massa leksaker som jag bara älska när jag var liten.  Sen hittade vi massor av tallrikar, vinglas, champagneglas och vanliga glas. Så jag och Sosso satte oss och gjorde rent dom och slog in dom med papper. Sen la vi ner dom i en kartong. Så dom grejerna ska jag ha till jag flyttar hemifrån. Kul! När vi var klara med det la vi oss ner och bara sola. Så himla skönt!
Nu på kvällen tog vi en promenad och har bara flummat. Sen halv 8 åkte hon hem. Nu har jag hunnit plugga No. Har massor av frågor till Marco så jag får plugga extra imorgon.
Nu ska jag kolla på körslaget. Måste ju se vem som vinner!
Här äter man glassbåt

Kommentarer
Postat av: Ressi

Nope, vart då någonstans? :o

2011-04-25 @ 21:46:15
URL: http://ressicool.blogg.se/
Postat av: josefin

allt bra med dej? :)

2011-04-26 @ 19:03:03
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0