Dålig bloggning

Gårdagen:

P hämtade mig i skolan och vi åkte till stan och jag gjorde ultraljud. Allt såg bra ut. Efter det åkte vi till farsta och åt tidig middag (klockan var bara 3) Sen åkte vi till stallet. Jag bytte om sen snacka jag med några människor där. Sen var det dags för ridlektion. Och tror ni inte jag ramlar av när vi skulle trava. Men allt gick bra!
På kvällen kollade jag på Big Brother och plugga franska. Sen kolla jag på American idol.
Dagen:
Det var en helt vanlig skoldag. Men efter skolan gick jag hem till Sosso. Hon sprang runt och packa medan jag kolla på. Sen åkte vi med hennes katt Assar till Sossos mormor. För Sosso ska till landet i helgen så då ska hennes mormor ta hand om den. Efter det for vi till Centrum.

Det var fullt av människor där. Inte så konstigt det! Nästan alla kände vi. Det var dags för flashmob! Det gick skit bra. Förutom att vi hamna super mycket i o takt. Men när låten kom igång så tog vi igen det! Det var super kul! Och det var ganska mycket folk som undra vad vi höll på med. Ni som inte var där missa något!

Nu ska jag göra familjen sällskap. ♥
Vi ska försöka ladda upp video från flashmoben när vi skaffat en sladd. Då kan ni få se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0