Förlåt att jag inte bloggade går men...

Förlåt att jag inte bloggade igår men det hände en olycka. Jag har verkligen haft 2 oturs veckor nu. Först spricka i handen, ont i magen, gjorde illa mig i knät på idrotten och igår ramla jag med cykeln. Tänkte berätta lite.
Igår skulle jag ta årets första cykel tur när jag skulle cykla till bussen. Jag cyklade på vägen och skulle sen cykla upp på trottoaren. Då var det helt plötsligt en kant där som inte har varit där förut. Så jag ska ju så klart cykla upp på den. Men det gick inte så bra. Cykeln välter! Och jag ligger där på marken. Jag har inte så jätte ont men är chockad! Jag ser att det gått hål på byxan men inget mer. Jag reser cykeln och kollar på handen. Då ser jag att det blöder. Jag är verkligen super rädd för blod. Så jag bryter ihop och försöker cykla hem. Just då är jag hel skakig. Jag försöker låsa upp dörren. När jag fått upp den går jag på en gång till badrummet. Jag sköljer av min hand och sen kollar jag på mitt knä. DÅ ser jag hur hela byxan är helt blodig. Jag var tvungen att sätta mig ned. Jag visste inte vad jag skulle göra! Jag fick panik! Men jag lyckas ta av mig byxorna och kolla försiktigt på såret! Inte fräscht! Det gick inte så bra att tvätta eller någonting.

Efter ett tag kommer pappa hem. Han gör rent såret och sätter på värsta plåstret! Sen är ju min pappa så himla snäll och bäst så han kör mig till skolan. Så jag kom inte så jätte sent.

Nu går jag runt och hal ett stort sår på ena knät och ont i det andar. Ett äckligt sår på ena handen och en spricka i den andra. Man kan inte ha mer otur än jag. Eller jo det kan man ^^

Idag har jag då gått runt och haltat i skolan plus att jag glömde mitt bandage hemma.

Imorgon har jag då ridning. Jag har missat ganska många lektioner nu så jag måste försöka imorgon i alla fall!

Nu ska ni få lite bilder. Känsliga människor varnas!!



Mina fina byxor blodiga och sabbade...
Inte så tydlig bild så...( det på sidan är bara smuts efter att det suttit ett plåster där)
Och värst av allt. Mitt äckliga knä!
Ja det var liet av min dag igår. Hoppas ni andra haft en bra dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv, Tack!! :)<3

2011-04-06 @ 20:45:13
URL: http://kokosfroken.blogg.se/
Postat av: Alice

Stackare! :( Förresten, hoppas det blir bättre! :)<3

2011-04-06 @ 20:46:12
URL: http://kokosfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0