Knasig statestik!

Det är något hel knas med min statestik för den visar bara från den 7/4. och jag vet att folk kolla min blogg dag och jag själv kollade den idag. Men den visar inte att något kollat. Hel skumt! Men det är som det är. Det funkar väll om ett tag.
Vaknade för 35 minuter sedan av att någon dammsög i huset. Då blev jag så arg så jag sprang upp och stängde min dörr. Men det blev inte så mycket bättre av det.  Sen dess har jag bara legat och myst i sängen och nu satte jag på datorn.
Idag kommer ju farmor hit. Hon ska få en förtidig födelsedags present av oss. en rosa kamera. För snart åker hon till KINA!!! Och hon kommer hem på min födelsedag. Snacka om att jag är avis. Men jag får väll åka dit när jag blivit lite äldre.
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske gå upp och kolla vad M&P har för sig. Tror dom sitter och äter frukost nu. Hehe dom vet inte att jag är vaken.
Never be afraid again- Christian Walz

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Va gärna med i dagens blogg ;)

2011-04-09 @ 16:55:10
URL: http://minicajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0