With Nilla

Jag har inte kunnat uppdatera för att jag har varit med Nilla sen igår. Jag åkte direkt till henne efter att vi handlat sen var vi ute till strax efter 10. När vi kom hem spelade vi kort och flumma. Vi somna vid halv 1.
Idag vaknade vi strax efter 9. Vi gick upp och spela xbox sen åt vi frukost. Efter det solade vi en stund men det blev tråkigt i längden. Så vi gick in och kom på att vi skulle ha en piknick så vi gjorde pastasallad och fixade lite. Sen åkte vi till kolardammarna och åt lunch där. Efter det åkte vi buss hem till mig och spelade Wii och åt egg toddy med oboy pulver. Sen gick vi en låång promenad. Senare var det dags för Nilla att fara hem.
Nu i kväll har jag ätit middag och varit hos grannarnas kaniner. Ska ta hand om dom tills på måndag så jag har 4 djur att ta hand om nu.
Nu ska jag skriva ett inlägg på Sossos blogg sen är det final av mästerkockarna! Hejja Louise!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0