Dålig bloggning i know!

Skolan går ju helt före bloggen så jag har inte haft tid att blogga. Min framtid är en av de viktigaste sakerna för mig så det gäller att ta tag i det redan nu och plugga på. Efter skolan följde jag med Sosso hem. Vi åt middag sen pluggade vi So och jag provade ett par rid skor. Sen kom M&P och hämta mig. Då for vi till forum och vi köpte ett skydd till min dator. Sen handlade vi lite mat också. Kom hem har bara pluggat. Marsvinen började bråka och då ser jag att min plutt Rex har fastnat med huvudet i höbollen. Min lilla älskling. Så jag fick ta ut honom och han var jätte rädd. Men allt gick bar och han var lugn när jag släppte ner honom. Tror inte marsvin har så långt minne. Nu ska jag lägga mig och läsa sen sova. Puss på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0