Degn hart varit roligt!

I morse så var det ju så klart med bussarna men till slut kom jag iväg! Vi kom till stan runt kvart över 12. Då gick vi till lite afärer. När vi var på Gina såg jag att det bara var 9 min kvar tills bion skulle börja så vi kutade och ställde oss i kö för att köpa dricka och popcorn. Sen gick vi till bion. Filmer var rolig och bra. Men det var ganska snuskig. Men vi vet ju att Svenska filmer brukar va så.
Efter filmen gick vi till kungshallen och åt på Taco bra. Vi satt där nästan en timme och bara snacka. Sen gick vi till bion och köpte lite godis. Nästa film var också bra. Den var nog bäst! Men också ganska snuskig. När filmen var slut tog vi tunelbanan till gullmars sen blev det lite kaus med bussrana men till slut kom vi iväg. Mamma och pappa kom och hämta mig sen åkte vi till McDonalds och handla mat. Annars i kväll har jag bara pluggat. Vi får se om jag orkar plugga lite till. Är super trött så det blir en tidig kväll. Men imorgon börjar vi ju halv 10! ♥

Tog tyvär inga bilder idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0