En grej jag funderat över!

På olika bloggar så lägger de ut bilder på sig. Och under bilden så skriver de osminkad. Det spelar väll ingen roll om man har smink eller inte? Och om man inte har det så tycker jag det är onödigt att skriva att man inte har smink på sig. Det är ju precis som att skriva sminkad under en bild när man har smink på sig. Men det är ändå härligt att se att vissa människor inte har smink varje dag och lägger ut bild även fast de inte har smink på sig. Jag brukar inte ha smink på mig varje dag. Det är faktiskt ganska sällan jag har smink på mig. För jag tycker bara det är jobbigt att ta bort på kvällen. Och man kan ju vara fin utan. Men om jag har smink så har jag bara mascara.

Jag var bara tvungen att skriva vad jag tycker. Men det är ju klarat att alla tycker olika!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du har en poäng där :)

2011-02-14 @ 21:42:28
URL: http://musicbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0