Ridning

Idag efter skolan åkte jag till stallet. Hade min fösta ridlektion det gick super. Men alla var typ 10 förutom jag och en annan tjej. Men det gör inget. När jag kom hem duschade jag sen pluggade jag matte för vi har matte prov imorgon. Dagen var typ skit som igår. Känner att jag blir bara tröttare för varje dag som går. Då blir jag bara deppigare. När jag är trött så är jag antingen helt tyst eller så skrattar jag. När jag är helt tyst får jag mer plats att tänka. Därför blir jag deppigare. Nu ska jag och mamma snart åka och storhandla inför sportlovet. Då drar vi ju till funesdalen. Ska se om jag får med mig lite glass i bilen.
Sosso och Yasmin i 6:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0