The day

Dagen har varit super! Vi åkte till stan och promenerade från gellerian till skeppsholmen där terrakotta armen ligger. De var jätte lång kö. Men vi fick gå före för vi hade för beställda biljetter.
Det var riktigt häftigt där inne. Det var liksom under marken. Att se alla gubbarna var också häftigt. Men det var väldigt mycket respektlösa människor där. När man stog och skulle läsa ställde dom sig bara framför. Bara för att jag kanske är liten så betyder ju inte det att jag inte är intresserad och inte vill läsa. blir så arg på sådana människor!
Efter terrakotta gick vi till östasiatiska museet. Det var ganska tråkigt där. Sen gick vi tillbaka till gallerian och åt var sin macka. Sen kollade vi runt lite och jag fick en snygg mössa. Sen for vi hemmåt. Då stannade vi i centrum och handlade kina mat. Men vi tog med oss den hem så nu har vi precis ätit middag.
Snart börjar amazing race som vi ska kolla på. Inan ska jag skriva ett inlägg på min andra blogg.
Bilder från dagen kommer att komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0