01-Presentera mig själv

Mitt namn är Felicia. Jag är 13 år och är född 17 maj. I Tyresö. Där jag fortfarande bor. Jag är en väldigt glad person. Som nästan alltid är på bra humör och skrattar väldigt ofta! Bara åt små saker och åt mig själv. Jag kan även vara på riktigt dåligt humör. Jag har även många tankar som jag måste släppa ut ibland så jag skriver dagbok.
Jag har en bästa kompis som heter Sosso och vi gör nästan allt tillsammans. Men jag har ju så klart massa andra vänner! Några av mina intressen är att läsa, kolla på serier och lyssna på musik. Kanske lite tråkigt men då får jag en ensam stund för mig själv. Som jag ofta kan behöva. På fritiden brukar jag bara göra läxor och vara med vänner. Ska även försöka börja på ridning.
Nu har ni fått lite info om mig och jag hoppas det räcker. Kom ihåg att imorgon presenterar jag min första kärlek. Så det måste ni läsa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0