03-Mina föräldrar

Min mamma: Min mamma heter Elisabeth men alla kallar henne för Lisa. Hon är den bästa mamman på jorden! Man kan inte ha en bättre mamma. Min mamma är lätt att prata med och jag berättar nästan allt för henne. Hon lyssnar bra men en sak hon inte är så jätte bra på är att ge råd ;)
Mamma jobbar på SEB. Brukar åka till mammas jobb ganska ofta och plugga där och dricka varm choklad. När jag var liten brukade jag säga att hon spelade dator hela dagarna.
Har inte så mycket mer att skriva om min mamma.
Jag älskar dig mamma ♥

Min pappa: Min pappa heter Kent. Han är så klart den bästa pappan man kan ha. Pappa är deremot jätte bra på att ge råd och är lätt att prata med. Pappa jobbar på en skola och lagar mat där. Han har innan jobbat på ett restaurang företag som heter Sabis. Han har också varit med på mat OS i Tyskland. Där de kom 2:a. Pappa spelar även i ett band med några kompisar. Dom heter Bad Budget. Lång innan Bad Budget spelade han i ett band som hette slakthus trotyl. Så han har delat replokal med Ebba Grön och har spelat på samma konsert som dom.
Det var lite kort om min pappa.
Jag älskar dig pappa ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0