En fråga.

Julia hade en fråga:
Hur många läsare har du per dag. Och hur många inlägg har du publicerat?
Först tack för frågan! :)
Svar: Jag har från 2-20 besökare per dag. Men senaste tiden har det gott nedåt :(
Och jag har publicerat 128 inlägg med detta :)

Nu har jag precis ätit lunch. Det blev rester från middagen igår. Har hunnit kolla på ett avsnitt av Veronica Mars. (Det bästa) Vet inte hur många gånger jag sätt det :P Sen har jag såklart kollat på Glee.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske kolla lite mer på Veronica eller kanske Gossip Girl :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: jag mår bra!



Planer för dagen?

2011-01-10 @ 15:16:07
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0