Jaha nu är det 2011!

Somnade typ 03.20 inatt och vaknade 11.40. Så jag är jätte trött. Var inte så trött är jag skulle gå ocg lägga mig så kollade på Glee och det kanske inte var så smart. Om jag inte hade gjort det hade jag nog inte varit så trött :P
Iallafall när jag gått upp åt jag såklart lite frukost. Sen gick jag och la mig igen och kollade på Glee och åt godis :) Sen åkte vi hem. När jag kom hem tog jag hand om mina söta marsvin som varit ensamma i mer en 24 timmar. Stackarna! Sen spelade jag Guitar Hero. Sen så satte jag på datorn. Och nu sitter jag här :P Nu kommer iallafall bilder från inatt. Dt funkade inte! :( Får prova om en stund igen
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0