Måste man ha rubrik?

Tycker det är så jobbigt att man måste komma på en rubrik till varje inlägg! Har så himla dålig fantasi så det blir jätte svårt att komma på en bra rubrik... Men nog om det.
Har kollat på ett avsnitt till av Glee. Det är sååå bra! Vill bara fortsätta kolla men det är ju ganska många avsnitt och varje avsnitt är 40 minuter så det tar ju lite tid... Ska nog kolla på ett avsnitt till eller så kollar jag på Veronica Mars. När jag kollat klart på Veronica och Glee tror jag att jag ska kolla kart på Gossip Girl säsong 2 så jag kan beställa hem säsong 3. Haha har blivit en riktig serie nörd. Har inte hunnit läsa så mycket vilket inte är så bra. Men jag har bara en bok och den är på Engelska så jag orkar inte läsa så ofta. Detta blev ett väldigt intressant inlägg eller hur? :P
Puss ♥
Tre av de bästa serierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0