Metallica

Nu sitter jag och för över låtar till iTunes. Alla mina gamla låtar låg på den andra datorn och så kopplade jag så klart in mobilen i den här datorn istället och då försvann alla låtarna. Fast det gör egentligen inget för jag hade bara skit låtar förut. Så nus kan jag faktiskt lyssna på bra låtar. Juste jag kollade klart på Veronica Mars säsong 3 idag. Och det slutade jätte spännande. Och nu har jag letat lite för att se om säsong 4 finns. Men då ser jag att dom spelade in 2 avsnitt sen så avbröt dom resten av inspelningen av säsong 4. Men jag ska iallafall se om jag hittar de 2 avsnitten. Har en hel dvd kvar med bara extra material som jag ska kolla på där en trailer av säsong 4 finns.
Är det någon som vet varför som inte spelade in klart? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0