Riktigt lyckad dag!

I nacka forum fick jag jätte mycket handlat. Vi åkte dit för att handla vinterskor men kom hem med vinterskor+4 klädesplagg. Det blev 2 par byxor och 2 tröjor. Lägger nog in en bild senare. Hittade även Veronica Mars säsong 3! :D den var 40 kronor dyrare. Men lixom vad gör det. då slipper jag i alla fall vänta. Så ikväll har jag kollat på 1 och ett halvt avsnitt. Nu på kvällen har jag fått riktigt ont i magen igen. Ska bara ta det lugnt och kolla på en film och Veronica Mars ikväll. Och hoppas på bättre tider. Haha nej nu skojja jag bara. Ska nog äta lite godis. Inte så bra men i alla fall. ♥

Kommentarer
Postat av: Sara :D

Var också där igår :P (nacka forum alltså)

2011-01-23 @ 11:31:32
URL: http://zarasplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0