Hatar rubriker!

I natt somna jag strax innan 12 och mamma, pappa och Hilda väckte mig 12 idag. Känner mig inte riktigt utvilad ändå. Var tvungen att gå ut med Hilda vid halv 9 i morse för hon kunde inte sova hon låg och gnydde i min säng så när jag visa att jag var vaken då bara hoppa hon på mig och satt typ på mitt ansikte samtidigt som hon slicka mig i hela ansiktet. Men pappa kom upp och tog hand om henne så gick jag och la mig igen.
.
Idag ska vi hem till Stephanie. Hon var ju här i Tisdags och igår och idag ska vi hem till dom och äta middag. Då får Hilda komma ut lite också.
.
Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite.
En bild som togs på min födelsedag tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0