Not good

Det var en rolig dag igår till en början! Båtturen gick bra och Hilda kunde till och med sova på båten. När vi kom fram lämnade vi våra saker i stugan sen gick vi ner till lilla affären där Tina jobbar (min faster). Jag och Stephanie solade en stund sen gick solen i moln. Sen tog vi massor av fotton vid vattnet också. Har ni tur kanske ni får smakprov sen.
.
När vi hade ätit fick jag otroligt ont i magen! Så där jobbigt som jag får ibland! Hade så ont och jag grät. En stud funderade vi på och ringa sjöräddningen för jag hade så ont. Men vi väntade och såg om det blev värre. Vi gick upp till våran stuga och Mamma, Pappa, Stephanie och Tina spelade spel medan jag bara gick runt i rummet. Vid 11 halv 12 gick dom hem. Sov en liten stund sen jag var tvungen att gå ut och spy. Gick och duscha av mig sen sov jag till ungefär halv 9.
.
Vi åt fruost och sen tog vi den tidiga färjan hem. Mår inte så jätte bra idag. Kommer ha ont i magen några dagar till. Det är som vanligt bara det att jag inte spytt tidigare. Nog om det! Sen vi kom hem har jag läst, ätit, läst, ätit och läst. Har läst över 300 sidor. Hehe...
.
Nu ska jag se om jag kan sova lite. Vi hörs i morgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0