Du är bara född lite konstig

Ibland är det bra att vara ärlig men inte för ärlig. Vissa saker vill man inte alltid höra!
Jag är jävligt stolt över mig själv och jag är mig själv så mycket som det går! Och jag vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt. När jag fråga säger du " det vet jag fan" sen " men det är bara att respektera att du är lite konstig"... Jaha tack! Kanske är löjlig att jag bryr mig när jag tänker på vilket person det var som sa detta till mig.Men jag blir arg! Hur kan du bara slänga ur dig något sådant?? Ska jag respektera det. Jag har inte sagt emot och det var du som tog upp det från första början.
.
Sen säger du att det är precis som att dina kompisar brukar säga att du var född till apa. Hur ska jag tolka det? Men du kanske inte är mogen nog att säga det. Men när jag tänker på saken så var det ju ett år sedan vi senast träffades och flera månader sedan vi senast chattade. Hur kan du då bara säga det? Det fattar jag inte?
.
Nu vill du inte svara heller. Jag är i alla fall stolt över mig själv och om du bara slänger ur dig något sådant kan du slänga dig i väggen!
.
Ursäkta att jag skriver detta på bloggen men jag fick ett stort behov över att skriva av mig! Blir så arg på vissa människor!

(Ni som inte fattar så skrev personen det som är rubriken)

HAHA vet ni vad .. skrev nu! "jag vill bara att du respekterar det vill inte bli slagen gul och blå. Okej!"
hehe vet inte hur jag ska tolka detta längre... Får se hur det blir när jag träffar dig i sommar igen. (Nu är jag inte så säker på om jag vill det). Ingen vill väl träffa en konstig människa....så han lär väl inte vela träffa mig heller. Men om jag väljer och träffa dig ska jag såklart inte slå dig men jag kommer sacka med dig för jag fattar inte varför du sa något om du själv inte kan förklara...

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill du prata är det bara att ringa! <3

2011-06-13 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0