Fredag 10/6

Forstättning del 2. Del 1 hittar ni HÄR.
.
Runt halv 3 inatt ville de flesta sova. Men inte jag Katta, Katta och Madde. Så vi tog 3 madrasser ner i ett v omklädningsrummen och la oss ner och snacka massa strunt. Vi hade super kul! Klockan halv 6 imorse så hade i inget att göra för vi hade pratat om allt och jag ville inte somna så vi gick till Donken. Jag trodde som öppna klockan 6 så vi var där ungefär klockan 6. Men då öpnnar dom ju klockan 7! Så vi satte oss och vänta i en timme. Ganska skönt och bara sitta ute och vila. När donken öppna köpte jag en latte för att piggna till och 3 toast. Men fick inte i mig allt. När vi ätit lite gick vi tillbaka till dom andra och då hade som vaknat. Klockan 8 gick vi till Ica och köpte matsäck. Sen åkte vi till hundängarna. Där var alla musikklasser förutom niorna och vi hade lag tävlingar. Gick inte särskilt bra för mitt lag men vi hade kul! Men eftersom jag inte sovit något på natten blev jag väldigt flummig! Men sen blev jag super trött och så gick det verkligen över gränsen men jag vill helst inte ta det på bloggen.
.
Efter kom M oc hämta mig och direkt när vi kom hem satte jag mig ner! Ville absolut inte sova! Men jag la mig ner i soffan och somna på bums! Sen helt plötsligt var klockan 17.00 och så gick jag och la mig i min säng och sov en och en halv timme till typ. Så jag osv lite mer än 5 timmar. Riktigt skönt! Hade ju inte fått sömn på 27 timmar. Men det var värt att vara vaken! Nu tänkte jag att ni skulle få resten av bilderna.
Vi skrev även på hela kroppen med bläck hehe...
Ja det var några bilder. Vi hade riktigt kul i alla fall! Vi borde göra om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0