I bilen

Har datorn i bilen så jag passar på att blogga lite. Idag är det ju den stora dagen då vi ska hämta våran nya familjemedlem! Just nu befinner vi oss i Södertelje. Så vi har ju en bit kvar eftersom det ligger i Örebro.
.
Igår var det ju skolavslutning som var jätte mysig. Det var en konsert som var bra men vi stod ju ute och jag hade bara klänning vilket blev lite kallt. Sen fick vi våra kuvert som vanligt. Sen gick jag och Sosso till centrum och handla sen tillbaka till skolan och kollade på alla niorna som gick ut. Sen ska jag och Sosso gå till bussen och då börjar jag storböla som vanligt! Skratta samtidigt som jag grät. Haha ja efter ett tag kunde jag i alla fall lugna ner mig.
.
Sen igår kväll var jag ju barnvakt. Vi hade det kul och busa. Två härliga tjejer iaf. När deras mamma hämtat dom så slappa jag bara. Var så otroligt trött!
.
Det kommer komma bilder om en stund troligtvis! Men vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0