Jobbig dag för Hilda

Igår blev det jobbigt för Hilda. Hon var så himla trött när alla gått hem igår. Stackaren.
.
Imorse vaknade jag vid halv 6 och hon ville hoppa upp i min säng. Efter ett tag ser jag att det är blött typ överallt i mitt rum! Då har hon ju kissat i sin bädd och gått runt så det blivit blött överallt. Så det var ju bara gå ut med henne och torka golvet.  När vi kom in igen var hon ju super busig. Kan man ju förstå när hon sovit så länge. Så jag la mig på golvet där jag sovit de senaste nätterna så busade vi kanske i 20 minuter och hon bet faktiskt inte lika mycket som hon brukar. Sen lyckades jag somna om (tror hon gjorde det också) men sen klockan 8 gick jag upp för så var hon inte allts trött. Så sen dess har vi ätit och busat! Tror hon har gått och lagt sig nu iaf. Hon blir ju trött så fort vi busat.
.
Nu ska jag se vad Hilda håller på med. Vi höres

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: ja, eller hur! Den äger! :D

2011-06-20 @ 17:18:23
URL: http://jullansplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0