Märklig natt

Inatt vaknade jag av att mobilen lät och då trodde jag det var mitt alarm så jag gick in på facebook på mobilen som jag brukar. Men sen var jag så ofattbart trött (vilket jag inte brukar vara). Så jag la mig ner igen. Då lät den igen. Sen har min kusin kommenterat på facebook att jag ska kolla mina sms så det var det som låtit. Och då kollar jag på klockan och då är den ju 00.00. Hehe jag som todde den var 7. Efter det hade jag jätte svårt att somna om dessutom. Lite kans.
.
Vaknade iaf klockan 7 i morse när klockan ringde. Sen har allt bara varit som vanligt. Ska strax cykla till bussen. Vi börjar 9 och slutar 20 vilket är väldigt bra. Nu ska jag bara fixa det sista sen drar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0