Okej förklaring har jag fått

Läs inlägget innan om ni vill fatta något!
.
Innan personen sa att jag var konstig sa personen vilket skola personen skulle börja i sen. Då sa jag att jag kände igen det men inte visste vart ifrån (skolans namn). Och nu fick jag reda på att det var därför jag var född konstig! pga att jag kände igen namnet på skolan. Okej det kan ju inte bara ha med det och göra. Så jag bara skiter i det här! Är det jag eller personen som är knasig? Personen måste ju tyckt det länge eftersom vi träffas varje sommar och personen vet inget privat om mig. Vi har bara träffas och umgåtts varje dag i en vecka varje sommar (om inte två). Så personen kanske tycker jag är konstig på sättet jag är. Men fine då får du väll tycka det!
.
Ska försöka lugna ner mig nu. Blir bara trött på människor som ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0