Befinner mig i Örebro

Just nu sitter jag i ett hotellrum i Örebro. Vi kom hit för kanske 1 timme sedan. Jo jag kanske ska berätta varför vi är här. För i morgon ska vi på utställning med massor av Welch Corgi hundar! Sen på Söndag ska vi besöka en kennel. Roligt! Nu sitter vi och kollar på Twilight! Man kan ju inte missa en sådan bra film. Vet inte hur många gånger jag sätt den. Men det var ett tag sedan så jag passar på att kolla på den. Den är ju så bra!
Men nu måste jag kolla vidare. Vi hörs troligtvis i morgon.
P ville också vara med ^^

Kommentarer
Postat av: Sara Adlers

Den var G.R.Y.M! Men dumt slut! Jag vill ha en fortsättning!

2011-05-07 @ 00:38:48
URL: http://adlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0