Borde nog blogga!

Först idag hade vi 2 timmars musik lektion. Snart är det ju dags för vårkonsert! Sen stack jag till bussen. Var ju operation dagsverke idag. Så jag åkte till brevikskolan och jobba men 4 åringarna där. Så söta och roliga. Alla blev som tokiga när jag kom så det var riktigt kul!
När jag jobbat färdigt runt 4 så åkte jag M&P till nacka forum. Shoppade massor av saker. Orkar inte lägga upp vad jag köpte men det blev lite saker. Nu ska jag nog sova. Har gått och lagt mig runt halv elva de senaste dagarna så idag ska jag nog lägga mig lite tidigare. Ändå har jag inte varit särkilt trött på dagarna.
Funkar inte att lägga ut bild. Blogg.se har varit skitdåligt hela veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0