It is all that I'm breathing for

Hallå där!
Igår efter skolan var jag hemma hos Katta och pluggade å chillade. Sen vid 8 kom mor min och hämta mig snäll som hon är. Vid typ 9 fick jag sådär ont i magen som jag typ får ibland. Gick typ och la mig klockan 11 och där låg jag i sängen utan att kunna sova. Sista gången jag kollade på klockan var den halv 4. Sen lyckades jag somna.
.
Så jag blev hemma idag och lyckades sova till klockan 9. Idag ska jag bara försöka bli bättre och måste plugga inför morgondagen. Vi hörs later ♥
.
tack för alla fina kommentarer!
Tog bara en random bild hade ingen annan bättre, hehe

Kommentarer
Postat av: katta

så tar du fulaste bilden ever också <3

2011-10-25 @ 18:35:22
URL: http://katarrina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0