dagen

Dagen började bra sen pratade jag med mamma mitt på dagen och hon berättade att Hilda hade en tid på en djurklinik för hon har inte mått så bra de senaste dagarna. Hon har spytt på natten och inte ätit så mycket.
.
Några timmar senare pratade jag med mamma igen. Då sa hon att Hilda var kvar på djurkliniken själv med dropp. De hade rönkat henne och då hade det visat 3 små saker i en av tarmarna typ. Då började jag gråta. Jag satt på golvet och grät medans alla satt runtomkring. Om inte stenarna försvinner ur magen så måste de opperera min lilla bebis! Och jag vill inte det. Hon är så liten. Men det är ju det bästa för att hon ska må bra också!
.
Så nu sitter jag hemma och det är jätte tomt! Saknar min lilla baby!
.
Tog lite bilder från dagen också så jag bjuder på dom!
Dagen outfit: Tröja: Peak Performance, Jeans:Lacoste, Skor: Hunter stövlar plus Hilda i hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0