Forget about it...

Sov runt 6 timmar inatt men ändå så har jag varit ganska pigg idag! Dagen gick fort och sn var det mötet som också gick väldigt fort! Efter skolan gick jag till centrum med Katta, Cajsa och Nilla. Vi fäljde Cajsa och Nilla till myggdalsvägen sen gick jag och Katta till Espresso house. Typ 5 minuter senare hämtade mamma mig.
.
Direkt när vi kom hem åt vi middag sen åkte vi till stället där mamma ska ha sin 50-års fest. Efter typ 40 minuter tog vi en promenad med Hilda vid tyresö slott. Snacka om att hon var glad!
.
Sen vi kom hem har jag busat med Hilda, tagit en dusch och suttit vid datorn. Ska snart gå och lägga mig, är super trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0