Hemsk natt!

Gick och la mig igår strax efetr 10. Somnade typ halv 11. Sen vid 1 vakande jag igen och hade så jäkla ont i magen! Trodde klockan var runt 6 men icke sa nicke. Så jag låg ner i min säng och satte mig upp hela tiden för det gjorde så ont. Och så var det ända fram till klockan 6. Så jag låg vaken i 5 timmar. Så klockan 6 när pappa gick upp så praade jag med honom och mös lite med Hilda. Sen la jag mig på soffan. Har typ legat i soffan sen dess och spytt 2 gåner. Känner mig bättre nu i alla fall.
.
Orsaken till detta är att igår när jag var hos läkaren fick jag en ny medicin. Kommer inte berätta här på bloggen mot vad, men bivärkningar kan tydligen vara att man mår såhär. Så vi får se om jag kanske får en ny för man vill ju inte må såhär varje dag.
.
Ska försöka pluga lite svenska nu. Något måste man ju få gjort!

Kommentarer
Postat av: kent

Heja fille krya på dig

2011-09-27 @ 11:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0