Just the way i'm not...

Dagen var bra! Det gick ganska fort. Bara 4 lektioner. Efter skolan drog jag till stallet. Fick Rita. Var orolig att hon skulle vara bökig. Men hon var super. Och hon är så bred så jag satt jätte bra på henne. Var lite konstigt att sitta på en så stor häst! Men riktigt kul!
.
Efter ridningen åkte jag hem och tog en lååång dusch och dunkade musik! Sen åt jag middag och sen dess har jag suttit vid datorn och skrivit en engelska läxa. Ska bli så skönt med helg nu! har haft en så stressig vecka och behöver vila upp mig för jag är hundra procent säker på att det blir samma sak imorgon.
.
Nu ska jag göra något bättre än att bara sitta vid datorn. Kanske ska städa mitt rum lite. Har lite energi över.
Inte min kepa utan Antons^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0