Sick -.-

I natt vaknade jag klockan 2 och hade ont i magen. Somnade om lite då och då men halv 4 var jag tvungen att gå upp. Mamma värmde vetekudden åt mig och jag gick och la mig och läste. Till slut kunde jag somna igen. När klockan ringde imorse så gick jag upp. Men på en gång bestämde jag mig för att vara hemma. jag som skulle fått skjuts till skolan idag. Jag sov till typ halv 11. När jag vaknade hade jag smällande huvudvärk! Det gjorde så ont så att jag mådde illa. Tog en alvedon och det blev bättre. Just nu är hela familjen sjuk. Mamma kom hem tidigare från jobbet och hon och pappa har feber. Men vi ska i alla fall åka till fjällen. Ska skriva en lista snart på vad jag ska ha med mig en ska jag börja packa, Bara en dag kvar nu! ♥
Saknar mina älskade marsvin! Det är riktigt tomt här hemma. Men om en vecka kommer dom hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0