:O

Godmorgon! Släckte igår klockan 21.50 och somnade 23.30 ungefär. Kunde inte somna. Har varit så ganska länge för jag har för många tankar som bara irrar runt i skallen... Sen klockan 3 inatt vaknar jag igen. Och då börjar det rasa snö från taket. Så hela huset skaka. Ganska läskigt. Och sen imorse så ringde klockan 06.30 och då tänkte jag att jag kunde sova en stund till. Men nej då det gick inte. så jag gick upp och kollade på barn kanalen :P Det går ju inget roligt på tv på morgonen. Nu ska jag gå ut och hämta hö till marsvinen.

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Delta gärna i Dagens blogg hos mig :)

2011-01-11 @ 11:56:19
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0