Nu är jag hemma!

Vi somnade vid 1 i natt och fick upp kvart i 8. Vi skulle gått upp klockan 7 men vi somna om när alarmet ringde. Haha fail. Så vi skynda oss och åt en snabb frukost och och fixa oss sen mötte vi Jessica och tog bussen till stallet.
.
När vi kom dit fixa Cornelia, Jessica och Sosso sina hästar. Sen bar det av! Jag tog en cykel jag fick låna. Till början gick det ganska bra men jag är fortfarande lite cykel rädd efter att jag ramla. Sen var det massor av uppförsbackar och jag kom på att jag hade min astma medicin i stallet så det blev ganska jobbigt men jag tog det lugnt och det gick över. Vi fortsatte ganska långt. Sen lämnade vi cykeln för vi skulle in i skogen och sen åt vi våran matsäck. Gud vad jag var trött då! När vi skulle gå igen kändes det som att jag inte hade någon kraft alls! Orkade knappt gå upp för alla backar när jag ledde cykeln. Var dess utom törstig, inte så konstigt det i den här värmen! Men som tur var hade Sosso kvar lite vatten som jag fick.
.
Det gick jätte söligt för mig och när vi bara hade 100 meter kvar (typ) så var jag tvungen att sätta mig ner för jag hade så ont överallt och helt slut körd! Men jag kämpa på sista biten^^
.
När vi kom tillbaka till stallet drack alla vatten och jag hällde massa vatten över håret. De andra fixa hästarna och sköljde av som sen fick de gå ut i hagen igen. Sen fick jag skjuts till affären sen gick jag hem.
.
När jag kom hem såg jag hur smutsig jag var! Man såg en rand från där jag haft mina strumpor av smuts. Hade nämligen shorts så var helt lerig över benen. Jag tog massa dricka och vila sen hoppa jag in i duschen. Då ser jag att jag hade massa rivsår också! Haha men det var värt allt besvär! Känns bra att ha rört lite på sig. Mindre bra att jag är så urpumpad nu. Det blir i alla fall vila hela kvällen!
.
Tog tyvärr inga bilder så ni får nöja er med en gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0