Today

Hilda har varit ganska konstig idag. Värre en vanligt. Hon har gnytt skällt och jag vet inte vad. Kan nog bero på vädret men jag vet inte. Har i alla fall varit super trött idag. Har knappt orkat resa mig upp ur soffan idag. Hela dagen har jag vara kollat på Veronica Mars och busat med Hilda men hon har inte orkat göra så mycket heller och sen kunde hon inte sova och valpar behöver ju sova mycket! Så det var ju inte så bra.
.
I kväll ska jag typ träffa Sosso och så ska hon sova här eller jag sova hos henne. Vi  får se sen i morgon åker vi ut till Raksta och jag får träffa hennes med ryttar häst. Sen kanske vi sticker till Nacka Forum om vi hinner. Men hon skulle ringa senare så vi kunde prata mer då.
.
Tänkte nog läsa lite nu. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0