Farmor här

Idag väckte Hilda mig klockan 6 idag och jag kunde inte somna om för hon gick upp och låg vid mitt huvud och andades i mitt öra och slicka mig i ansiktet. Så jag försökte med att sätta ner henne på golvet och då bara skällde hon så jag gick upp halv 7.
.
Vid 8 somnade jag och vaknade 9 passade på för Hilda sov också. Vid kvart över 9 kom farmor och då gick jag och a mig igen och sov till kvart över 12. Då fixade jag lunch till oss två. Det blev köttbullar och makaroner. Till efterrätt hade farmor köpt jordgubbar så vi åt jordgubbar och mjölk. Mums! Nu sitter vi och bara vilar och Hilda sover. VI hörs senare ikväll.
.
Juste! snart kommer en till video på Hilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0