Nej man kanske borde ta och blogga lite!

Helgen har varit super! Igår hämtade vi Sosso vid 2 sen handlade vi lite och hyrde tre filmer. Det blev Puss, Marmaduke och The social network. Vi drog hem och jag sminkade mamma medan Sosso borstade Bilbo. Sen drog M&P så vi vart solo här hemma. Då startade partyt! Haha nej jag skoja bara. Vi drog igång med middagen. Det blev Hamburgare med pommes. Blev ganska bra^^ Vi kollade på Gossip Girl och filmerna. Sen gick vi ut på en lång promenad med Bilbo. Vi gick väll och la oss runt tolv men låg och snackade ett tag.
Idag vaknade vi vid 11. Då kollade på vi Gossip Girl. Sen gick vi till Ahlstorp. Där mötte vi Sossos mamma, pappa och lillebror. Vi fikade lite. SEn gick vi hem. När vi kom hem hade vi varit ute i ungefär 2 timmar. Härligt! Vi gjorde klart engelska uppgiften och kollade på Gossip Girl. Sen var det dags för Sosso att dra hem.
Nu ikväll har jag hunnit med att plugga matte och So. Ska antagligen göra So provet imorgon eftersom jag missade det i torsdags. Nu ska jag bara ta det lugnt. Ska nog sova snart så jag är redo för skolan imorgon. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0