Helgen

Har inte hunnit blogga så mycket i helgen men nu ska det bli bättring! I fredags så sov ju Sosso hos mig sen på Lördagen var vi på hundmässan. Igår mötte jag Sosso, hennes brorsa och hennes mamma vid bussen och så åkte vi till St:Görans kyrka. Förra året hade vi konsert där och iår var det 5:orna och 6:ornas tur. Vi fick hjäpla till där och fick en egen grupp och var konserföräldrar. Det var jätte roligt. På väg hem bestämmde vi att jag skulle sova hos Sosso. När vi kom hem till henne kollade vi på filmen Baby Mama. Den var skit rolig. När den slutade gick vi och la oss och då var klockan 23.20. Det var ungefär min helg. Lite körig men rolig. Dagen var bra. Vi var de ända från musikklasserna i skolan idag för alla andra förutom vi och 4:orna hade ledigt.Men 4:orna var inte i skolan. Men på morgonen kollade vi på film och åt goodiiis. Sen resten av dagen Jul pysslade vi men Jag, Sosso, Daniel, Marcus och Elli satt mest och prata och hade kul. När jag kom hem har jag bara slappat. Ikväll tror jag att vi ska handla lite mat inför Jul Afton! och juste vi ska typ köpa en julgran också.



Roxane-The Police.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0