Trötter dag!

Idag har jag varit så otroligt trött! Trodde jag skulle somna på So:n. Men på musiken och på slöjden hände det lite i alla fall. Efter skolan åkte jag direkt till stallet. Där bytte jag om och sen stod jag och snacka med Sosso. Efter ett tag var det dags för min lektion! Det gick super! Det kändes i alla fall bra! Vet inte hur det såg ut då. Efteråt gick jag direkt upp och bytte om sen gick jag till P som väntade på parkering. När jag kom hem så duschade jag sen pluggade jag Franska, Engelska och No. Nu ska jag bara bli förhörd på engelskan sen är jag klar!
Annars ikväll ska jag bara tat lugnt. Ska lägga mig i sängen och skriva. Sen ska jag nog sova. Imorgon måste man ju gå upp en timme tidigare så det gäller att få sova ordentligt! Nu när det blåser så mycket lär jag ha svårt att somna.
Nu ska jag nog ta lite glass sen be M förhöra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0