Hejsan hoppsan

Dagen har bara rullat på. Har varit super flummig hela dagen. Och på lunchen höll jag verkligen på att garva ihjäl mig! Men jag älskar att skratta :P Har precis kommit hem för det tog lite tid. Sosso ville gå till H&M och när vi var klara där så skulle jag och Lisa gå till bussen men det var en hel skolklass som skulle på den så vi gick till nästa station och så handlade hon en klubba och jag läsk :P  Sen tog vi nästa buss. Men som ni redan vet så är jag hemma nu. Snacka om tråkigt inlägg....

Kommentarer
Postat av: Linnea

-hihi ne du va duktig de va bara jag som va grym, nej jag skoja bara ^^

2011-01-17 @ 19:12:06
URL: http://tyyyphansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0