Nu är skidresan bokad!

Ja nu har vi bokat plats till mig till när vi ska åka till Romme! Jag, Sosso, Katta, Danne och Marcus ska åka tillsammans. Det är bara ett problem. Vi har fortfarande inte fått tag på några skidor till mig. Men vi ska fråga grannarna om jag får låna av dom som jag gjorde förra året. Annars ska jag prova några skidor hemma hos Sosso. Men det ska i alla fall bli skit kul att åka! Vi har sätt fram emot det i ett helt år!
Snart ska vi åka till Nacka. Vi ska kolla på nya skor till mig och så ska jag se om jag hittar Veronica Mars säsong 3. Nu ska jag borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: sosso

När går du upp egentligen kvinna? :O Typ 2 eller? Då går jag och lägger mig liksom ;)

2011-01-22 @ 20:20:36
URL: http://adlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0