Rubriker är bara jobbiga...

Inatt har jag sovit ganska bra men imorse vid halv åtta vaknade jag av att Hilda slicka mig i ansiktet och då vände jag mig bara om och då kom hon till andar sidan och slicka ännu mer. Så då tog jag ut henne sen när vi kom in hade hon blivit jätte pigg och busa och bet överallt! Och leksaken dög inte så hon var ju tvungen att bita på mig. Sen börja hon skälla och grejer när Erik vakna och ville busa. Men tillslut kom mamma och hämta Hilda så jag kunde sova vidare. Så jag sov till klockan 10 vilket var väldigt skönt eftersom jag inte sovit så mycket de senaste dagarna.
.
Idag kommer min andar kusin Stephanie hit och hennes mamma och ska hälsa på Hilda sen ska farmor också komma. Senare kommer pappas band och ska repa och sist kommer Eriks föräldrar och ska hämta honom. Så det blir en fullspäckad dag för Hilda.
.
Nu ska jag återgå till att kolla på film med kusinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0