Kanske blir sådär stavning för jag kan bara skriva med en hand

ja som ni ser på rubriken så kan jag bara skirva med en hand idag. Så ont har jag. Det är inte kokt! Imorgon bitti ska mamma vara hemma med mig och hjälpa mig för vissa grejer kan jag inte göra själv^^.
Imorse vaknade jag vid halv 9 (egentligen halv tio) Sen åkte jag, M, P och Erik till Eriks bågskytte. strax efter elva åkte jag M&P till nacka. Där handalde jag 3 böcker och en klotter bok. Sen hittade jag tre linnen på Gina.
Vi kom hem strax innan 2. SEn dees har jag läst i en av böckerna och ritat i boken sen har jag gjort en engleksa grej. kväll ska jag bara ta det ungt och räkna lite matte. Blir tidig middag idag för P ska repa så nu ska jag äta. ♥
Där får ni en skymt av min hand.
imorgon ska vi se om vi kan hitta en sån där grej man sätter runt nacken så jag slipper hålla upp handen hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0