Snart är det april!

Åh vad jag har längtat till att det ska bli april! Och imorgon gäller det! Vet inte varför jag längtat så. Vill bara att det ska vara det!
Idag gick jag hem efter lunchen. Orkade inte stanna kvar i skolan. Skippar ridningen idag också. Men jag hann vara med på 2 lektioner i alla fall. På svenskan gör jag ett repotage om grekiska gudar. Gick väll sådäär idag. Hann göra en tanke karta och skriva 2 meningar^^. På So:n skulle alla redovisa sina arbeten om romarriket. Våran film blev en riktig succé! Tycker jag i alla fall.
Sen jag kom hem har jag läst i typ 2 timmar. Ritat lite och pluggat franska. Snart ska vi åka till mormor för hon har namnsdag idag. När jag kommer hem blir det vila, plugga, vila och plugga. Har ju två prov imorgon (!).
Ni får ha en fortsatt bra sista mars! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0