Döööööd

Vid 2 lyckades jag på något sätt släpa mig till soffan och där har jag legat fram tills nu. Somnade i typ 2 timmar och medans har tydligen mamma och pappa sagt att de skulle ut med Hilda och jag typ svara men det kommer jag inte igåg. Sen åkte dom iväg och handla och jag fick kämpa fö att hålla ögonen öppna. När dom kom hem hade de köppt pizza och godis så känner mig lite smått fet nu..
.
Vet därimot inte hur jag ska kunna somna ikväll för nu har jag få tillbaka massor av energi. Kanske ska ta av mig min pyjamas som jag fortfarande har på mig och gå ut och sprnga, men jag har så ont i benen så det går ju inte... Kanske bara ska ligga i min säng och spela död tills jag somnar. Bästa förslaget hittills, you go girl!
.
Okej är typ lite knassss....
:O:O:O kolla vad moi hitta förra veckannn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0