Well hello

Igår vid 4 åkte mina föräldrar hemifrån sen vid 6 tiden kom Nilla. Vi snacka lite och så. Sen strax efter 7 så gick vi till bussen och satt där och flummade tills Katta kom. Haha vi flummade som tusan på väg tillbaka hem. När vi kom hem gjorde vi tacos och käkade vid 9. Sen tog vi massor av godis och chips och spelade tv spel till typ 11 för då skulle Nilla hem. När Nilla åkt så fixade jag och Katta. Hon gjorde några as roliga videos som jag laddat upp på youtube. Lägger upp dom på bloggen sen. Sen gick vi och la oss i min säng och kollade på wild child. Vid typ 1 kom mina föräldrar hem och efter det kollade vi lite till på filmen oh bara snackade. Tror vi somnade vid 2.
.
Idag vaknade vi typ 11 gick upp och åt frukost. Sen gjorde Katta 2 videos till som jag inte kommer visa för er som läser min super roliga blogg. Vid typ halv 12 åkte vi hemifrån och lämnade Katta sen åkte jag och mamma till gallerian. Hittade ett par ap snygga skor so jag är super kär i nu! Sen köppte vi ett par nya svarta jeans till mig eftersom Hilda förstört mina andar.... Sen dog vi till park bion och såg Glee 3D. Det var awesome! Alla stog upp och sjöng, dansade, skrek och applåderade! Så roligt! När bion var slut drog mamma och jag tillbaka till gallerian och gick in på Hollister butiken.
Felicia♥Hollister
Blev typ galen när jag var där inne. Fick med mig en väska och en tröja i alla fall. So happy!!
.
Kom hem för typ 1 timme sedan. Har städat mitt rum, ätit middag och kollat runt på lite grejer på datorn. Ska bara slappa ikväll, är så trött efter igår.
.
Bilder kommer typ senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0